22 Aralık 2011 Perşembe

De Rien Night. Izmir Session

 Berkcan eziği ucakla giderken. Biz otobuslerde feribotlarda volta attık.. Gol!

 
Mis gibi dairemiz var. Sapıtabiliriz.

Evden cıkılır. Trap'e gidilir. Sapıtmaya devam.. derken MIDYE 20 KURUS!!! O midye ise biz burada ne yiyoruz ? ikisi de aynı şey ise neden o kadar fiyat farkı var. Boşver yemeğe devam. Adet 50!

Saba abla tukkanı kapatır. Istikamet Dirty Five!

Ne olucağına dair iki saat kararsızlık yaşadıktan sonra. Istanbul tayfası olaraktan 4muz aynı dovmeyi yaptırdık.
Tekrardan teşekkurler Gokce!!!

Bu kadar erkek buluşunca ne oluşur. Rakı. O zaman acılsın muzikler, kalksın kadehler, efkarlansın gonuller..



Neyse..


Sabah olur.Herkesde deli bir baş ağrısı. Ceylin ve Sera otogardan alınır. Bize dahil olurlar. Ben ise guzel bir kahvaltıdan sonra tayfaya mutlu huzurlu bir şekilde katılırım... Neyse saatler ilerler. Partiye az saatler kalır. Evde içilir de içilir. Dışarda tekrar içilir. Parti garip bir şekilde başlasa bile bir sure sonra herkes soluğu sahnede alır. Bazı mekanla alakalı sıkıntılar yaşanmasına rağmen gece cidden guzel gecti! Ama sonlara doğru artık bitmiştim!!

Parti sonrası herkesi topladık bize geldik. Absinth vardı. O yudumlandı. En son hatırladığım Yavuz, Janberd sızmış, salonda bir grup insan. Ben cıkmak zorunda kaldım. Sabah Yavuz beni ara ve der. Abi evde kimse yok nerdesiniz.. Herkes dağılmış. heaheah. Neyse sabah oldu. 12'de dairemizi sağ sağlim teslim ettik. Gokce aranır ve evine gidilir. Esas komedi burada başlar. Herşey o bozuk sutten sonra başladı. Janberd bozuk sutlu kahvenin yarınısı ictikten sonra ozel bi guce sahip oldu. Felaketleri onceden hissetme! Abi kablo yanıyor. Abi tuvalette hamam boceği var.. derken Janberden korkmaya başladık =)))

 

Son olarak. Deli bir iskender yenilir. Herkesin ağzında tek bir laf. Sikerler Istanbulu. Izmire yerleşiyoruz beyler!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme